Blabla, smink & skit.

Hallelåja, igen. Jag har tråkigt, har pantat burkar med bror & städat. dumjävla maskin också, jag var nära att börja slå och skrika. 'för skadad' i en KVART typ. aldrig igen.

Förövrigt så ska det förändras lite mer nu, jag ska snart bli svarthårig! För, let's face it, jag ska inte vara blond och brunett funkar men just nu försvinner bara färgen och det blir ojämt med löshåret. Dessutom trivs jag bäst i svart mer än någon annan färg. Brunett får jag vara sen när mitt hår är tillbaka i sin längde och kvalité helt enkelt.
Så jag måste bara kirra pengar till hårfärg och nytt löshår :)
Dessutom måste jag köpa nytt smink, allt. rakt igenom.
Jag har ingen bränna kvar & den lär inte komma tillbaka på ett bra tag, så ljusare puder & foundation behövs, och rosa rouge :) har lessnat såå på solpudret.
För att låta huden vila ett tag nu så ska jag gå osminkad så mycket som möjligt, och köpa natt&dagkrämer till nyllet.
Förmodligen från vichy..lite dyrare, men det är ju så bra. och sminket blir ändå inget fint om man inte har fräsch hy.

Fan vad jag babblar.. tänkte ge er lite att glo på, några bilder från sommar 07 när jag hade sjukt tråkigt med min oootroligt dåliga cam.

ja, jag petade i näsan & använde väldigt mycket läppglans på den tiden. HAH tönt :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

om du gillar vichy så har serien en egen foundation :) testa den, lite lyxigigare :P

2008-09-23 @ 16:46:42
URL: http://amandamelin.blogg.se/
Postat av: elina j

haha på den tiden? det var ett år sen xD

2008-09-24 @ 10:06:55
Postat av: caroline

HAHA, jaa men det är ändå en annan tid av mitt liv då :'D

2008-09-24 @ 11:06:31
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0