braceface # 2

Mina tänder väääärker :( jo, imorse åkte jag till mörby för att sätta in tandställning nere med. tjoho. inte.
Det gör ont, och det ser förjävligt ut :( Men som tur är så pga mitt galna överbett, som ska bort med hjälp av den här, så syns den inte så mycket.
Fick iaf veta att jag kommer nog ha tandställning i ett år till. Hoppas det går foooort.
Sen åkte jag in till stan, skulle möta elina när hon slutade men det var så lång tid kvar så jag palla inte vänta, huvudvärken var tillbaka & det var ääckligt varmt.
Fick iaf tag på ett par svarta chinos, äntligen nu, när sommaren snart är över så hittar jag ett par jag faktist gillar.
Men så kan det vara ibland.. lite basgrejer med, och strumpor. Haha, jag var inte på humör.

Nu är jag rejält trött & varm, som vanligt är jag hungrig också men klarar inte av att äta något.
Så nu ska jag ducha och sova ett tag, väck mig om ett år då? :)

HEJ MALIN! KNULLIGULLGULLGUMMAN VAA ;)

Kommentarer
Postat av: malin

haha, hejdu ditt luder

2008-09-05 @ 17:03:49
Postat av: Malin

hahaahah jaa jag kommer nog ;p:D

seventh heaven,mmMMMMMHHH seventh heaven haaha:)

2008-09-05 @ 18:02:19
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0