Bygger om.

Jag kan ju inte annat är tacka för samtalet igår :) Ibland behöver man höra sanningen, även om den kom från fel person den här gången. Så.. förutom att jag ska "bygga om" i mitt liv med start Nu.
Så byggs det om här hemma.
För tillfället ser gården ut som den gör.. och altanen tas bort! Jag har inte riktigt förstått hur det ska bli, men vad jag har hört är stenar istället för trä, inglasat vid utgången och där inne även en pool. Som för tillfället står mitt i alltihop nu.
Jag tror inte att vinterns kyla blir lika outhärdlig då, när man kan sitta i en bubbelpool och se snön utanför glaset :)
ljuvligt om ni frågar mig.

Badrummet uppe ska även göras om, det chockrosa är inte så uppskattat, svårt att förklara här, så det får helt enkelt bli bilder på det längre fram.. men fint blir det, om jag får min vilja igenom om badkaret också :)

Nuu ska jag ducha, och försöka glömma det jag nyss blev visad :( fyfan..
Senare blir det lite frugan & sen sova tidigt eftersom förkylningen aldrig släpper.

Och imorn blir det nog täby c med mami, kusin & faster.

Skriver nog inget mer förän imorn då. Pöss!



Min pooooser till kusin! huhu

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahaha noooo!XD

2008-09-12 @ 14:55:59
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: F.

Carro?

2008-09-12 @ 15:46:27
Postat av: caroline

F ?

2008-09-13 @ 08:38:57
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: F.

d va jag (a)

2008-09-13 @ 11:30:52
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0