:(

Hade hemskaste mardrömmen och vaknade flera gånger av att jag började gråta, sen somnade jag och drömmen fortsatte :( när jag sen berätta om den för mamma börja jag gråta igen. USCH :(

Sen det vanliga dramat här på morgonen..
CAAARRRROOOO.. hämta telefonen, gör det dåå förfan!!
neej, jag orkar inte, gå själv.
GÖR DET NU!!! jag kan inte andas
men neej, jag ska gå ut nu, tyst.
JÄVLA BITCH!

utifrån altanen hör man inte direkt smickrande ord, så när jag kommer in igen säger jag: jahaa.. är det ett elakt könsorgan som springer runt här kanske?!
ni förstår väl var orden var.
JAA! du!
jahaa.. tycker du att jag liknar en sån? jaa kanske..
JAA! kom du på det nu eller?!
joo.. nu när du säger det så. (följt av asgarv.)
flippflippflippflipp. slutade iaf med: men jag är sjuuk.. förlåt för att jag sa sådär.
så gjorde jag en macka åt honom och så var vi vänner igen. höhö.

nooow måste jag ducha och klä på mig, så ska vi till vetrinären och ta bort Cajsa's utsmyckning.
om min bakfulla bror kunde dyka upp någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0