heeeeeeey

nejd, jag är inte död. jag lever. men jag är lat.
igår kom ett samtal om kissemissen, hon har ju varit borta ett par dagar.
och vart hade hon tagit sig nu? heeela vägen ner på stan. äventyrarn.
sen var ja på bio me mami, faster & kusin. haha de roliga är att alla hade sett mamma mia förutom min faster så vi gick me och såg den igen :D , blir man bjuden så tackar man ju inte nej.
seeen va ja på flygis, malinmalin vaa ;) flygis! "igår på flygfyreeen.."
köpte naturdiet & annat grejs. ja har gått ner 2 kg på en vecka :D kanske inte mycket men vafan..

annars då? va va vaaa.. :) ja e trött. OCH jag har kommit på att jag har inte råd att röka mer :(
mamma har varit rökfri i en vecka och en dag nu. duktiga fan.
så jag tänkte trappa ner, och så ska jag tvinga mig själv att skriva här hur många jag har rökt på en dag, så får jag se sen hur det går. i vanliga fall kan det bli mellan 13-16 typ. sååå hejja på moi!

kolla liiiiten hon va! snart blir hon 7 månader..





nu ska jag steeeda & tvätta. jag är helt fachinerad (hur FAN stavs det?!) över den nya torktumlaren, den är jättefin, trots att den gav mig en fet bula igår, och när man ser igenom det stora fönstret sådär.. så är det lite ballt. ja, jag är störd :D huhu

Kommentarer
Postat av: Malin

hon måste varit riktigt liten med tanke på att min baby har små händer x)

2008-09-30 @ 11:18:27
Postat av: hannaa

hur gammal är du och vart bor du? (:

2008-10-01 @ 00:33:04
Postat av: caroline

den frågan utan att ha en blogg att svara i? vavavaa..

ja är 18 år & bor i Norrtälje.

2008-10-01 @ 13:33:09
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: tina

va sööööööööööööööööööööööööööt!:D

2008-10-01 @ 21:57:32
URL: http://ttinas.blogg.se/
Postat av: tina

va sööööööööööööööööööööööööööt!:D

2008-10-01 @ 21:57:38
URL: http://ttinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0