tom på ord.

Lalala.. Har inte direkt något att skriva, förutom om min lilla kisse just noow.
Hon hade såklart blivit biten, så dom fick söva henne, skära lite och annat trevligt.
Så just nu har hon en såndär tratt runt halsen för att inte pajja såret & saken som sitter där, lilla skruttan var helt groggy igår och välte mest när hon försökte gå, annanrs är hon väl mest förbannad för att det tar stopp när hon ska igenom nånstans haha. Och hon jamar typ aldrig, så dom här dagarna låter hon mer än vad hon någonsin har gjort, ont lär hon ju ha också, men hon får både penicillin & smärtstillande.
Men på torsdag ska vi dit igen och ta bort allt, bara att hålla ut :)

Jag var duktig igår och städade ur min garderob, hittade lite saker jag letat efter och kastade saker jag ändå aldrig skulle sätta på mig igen. Rensade ur några lådor också.. hittade bl.a en tom deo, en tom fotlotion & en ansiktskräm som jag ändå hatar, varför har jag ens lagt tillbaka dom?!

Så nu måste jag shoppaa.. innan jag spenderar lönen som är kvar på annat.
Underkläder och stickade koftor står högst upp på listan..
Åker förmodligen vidare in till stan & möter Elina på fredag efter tandläkaren :) yey.

MALIN ÄR SJUUUUKIS IGEN, HEJ MALIN HEJ HEJ MALIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0