Fredag

Haha, jag trodde att det var fredag igår..
det var också därför jag tänkte ääsch, man kan inte va nyttig en fredag.
höh.

HAHAHAHA
jag är dessutom helt hjärndöd.
fick panik igår framför spegeln,
på högra sidan av min mage upptäckte jag tre stycken av min värsta fobi.
bristningar :(
asså miiiinen jag hade är obeskrivlig.
försökte intala mig själv att det är normalt eller nåt,
samtidigt som jag ångrar att jag ätit så mycke den här resan,
hur mycket har jag gått upp igentligen?!

MEN, vaknade imorse.. och insåg att det bara varit märken från tröjan.
hahah, ni anar inte vilken lättnad.

idag är pappa, calle & casper i fuengirola på jobb.
så jag och mamma är själva, sköönt och lugnt.

vi ska ner på "stan" en sväng snart,
och sen städa gäststugan, vi får tydligen gäster imorn.
ska självklart klämma in lite solning, om vädret skärper sig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.beautyplanet.se/

där finns din älsklingsparfym för 299 i stor flaska

2009-04-18 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0