HEJD

Kan börja med attsäga till sandra & malin; idag har jag inte huvudvärk eller mår illa..
hahahah..

jag ska ju igentligen väcka mina bröder vid sju nu när mamma inte kan göra det,
men jag orkade inte gå upp och det var så varmt i sängen imorse,
så jag ringde hem från min mobil :'D sen när jag hörde att någon gick upp för att svara la jag på
haha.. sen blev det tyst så jag gjorde det igen.. hahaah, dom gick upp iaf.

sen somna jag om och vaknade strax före tio, sen kom mormor förbi en sväng,
då gick jag med henne och handlade, och nu har jag städat.
är hur trött som helst så ska sova en stund tror jag,
blir ingen spinning eftersom det är fullbokat, så vi får ta det nästa vecka istället..

"godnatt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0