Såja!


DIN BÄSTAVÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE!


Vad har hon för hårfärg just nu? Brunt

Brukar hon färga håret? Haha jaa

Vilka färger har hon haft? Blond, jäätteblont, olika bruna,lite grönt, lite grått haha


Vad har hon för parfym?
Vet inte alla, men någon bruno banani (?) hha. och hillary duff (som en viss fruga gav henne..va va vaa ;)

Vad brukar hon använda för smink? Foundation, puder, rouge/solpuder, mascara, eyeliner, ögonskugga, läppglans

Vad är erat första minne? Mitt av henne? När hon och elina kom in på handel och jag, dagen efter, tänkte vart är hon långa och hon korta? la märke till na direkt vettu (; men vårat första minne tillsammans är nog svampfylle-kvällen?!

Vart bor hon? Norrtälje

Är du avundsjuk på henne? Ja, bl.a hennes smink & hår-"kunskaper" haha

Vad heter hennes syskon? Sandra & Fredrik

När träffades ni senast? I söndags

Hur träffades ni? Vi började i samma klass på gymnasiet, handel jaoo

Vad går hon i för sporter? Friskis & Svettis (:

Vad brukar hon göra på helgerna? Sova, chilla i sängen, va me tommy och mig :)

Vad brukar hon göra efter skolan? Sms:a mig om hur pissig skolan e haha..

Har ni kramats? Självklart

Har ni pussats? Yes, onyktert hah

Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja, gjorde det mer i början dock, romantiken flödar ju när man är nykär ni vet (; haha

Har hon fräknar? Nej

Har ni kollat på film någon gång? Haha ja

Har ni bråkat någon gång? Mjo

Har ni sovit i samma säng? Yes

Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja.. "hahaah jag gråååter snart.."

Har du sett henne gråta? Hm, jaa..

Vad gjorde du då? En utav gångerna var hon dummis mot mig också (hon bråkade med en annan) så jag började också gråta, haha (alkohool..) nej, men jag tröstar henne såklart.
(kom nu gumman, jag bjuder på chirre.. ;) HAHA)

Har hon sett dig gråta? Ja

Vad ska ni göra i sommar? Jobba och jobba på brännan.

Hur länge har ni varit kompisar? Sen 06

Har hon svikit dig någon gång? Nej, jag var dock barnslig och tyckte ett tag att hon gjorde det när hon "skaffa" tommy, vi som hatade killar :( haha. nej, men hon har aldrig gjort det.

Har ni pratat i telefonen någon gång ? Ja, haha som hon sa i telefon igår "du svarar aldrig när man ringer, och när du väl gör det så är du sur" hahah

Kommer ni vara kompisar om 10 år? I sure hope so :)


Älskar du henne?
Jaa, för fa-an

Och sist, vad heter din bästa vän? Malin Rebecka Högström


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA som om du mutade mig med chirre på avslutningen 07?

Sucker :) <3

2009-02-17 @ 10:00:20
URL: http://icantellyou.blogg.se/
Postat av: caroline

nej, men det kanske hade funkat (;



"CARRO STANNA!! SUBBA!"



HAHHAHHAHAHA

2009-02-17 @ 10:10:15
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAH de va nog första gången jag var sådär skrämmande frispråkig mot dig ;)

2009-02-17 @ 14:56:29
URL: http://icantellyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0