Studenten

jag vaknade halv 5 igårmorse (!)
typ rååååpigg. så jag gick upp och börja fixa mig,
sen gick jag till malin och fixa mig klart heh
vi gick ner till roden, ååångesten var ju inte liten när man såg sin 'årskull' ta studenten.
men jag låtsades att jag också gjorde det så, alltid nåt.
sen vidare ner till parken, där vi drack lite champange och sen hem till tommy för hans mottagning.
käkade smörgåstårta & drack cider. hans familj är verkligen suuupertrevliga och allting :)

sen gick jag och malin och handla och sen hem till henne,
chilla, duscha sminka om och drack lite.
sen kom angelica & jens och vi gick till tommy igen.
där va även robin & chippen. vi spelade ölspelet,
för första och sista gången för min del. blir liksom lite föör mycke alkohol.
det visade sig innan vi skulle gå, jag kladda på lite mascara och det kom utanför.
'äh, jag har ändå brills på mig' , undrar verkligen hur jag såg ut.......

vi gick till trägårn (as always ;))
jag var väldigt överförfriskad, var som tur är inte ensam.
jag och angelica var ju på g som hon sa, och hennes bilder är nog inte fagra..

jag sov iaf hos malin sen :) ,
vi har legat i sängen hela dagen typ och hämtat våra plattångar :D
sen blev det walk of shame hem för min del,
i solglasögon & fredrik's tröja gömde jag mig.


lite bilder :)




1; jag (fet..), chippen, tommy & malin
2; gullisar!
3&4; sminkfix & tappade lösnaglar
5; varannan vatten sprit
6: bubblor! (sorry för att jag trassla in dom annicka :()
7; tjommy!
8; tommy's syster hjälper till (:
9; min & malins gamla klass.. haha.

Kommentarer
Postat av: Chippen

jag ser ju inte klok ut... vet inte varför jag blir förvånad ens xD

2009-06-14 @ 03:57:10
Postat av: caroline

äsch! skön min ju!

2009-06-14 @ 11:13:20
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0