Det råder humörsvängningar i min familj..

i lördags när jag va hos malin så ringde mamma:
mamma: hej, vet du vart skålarna är som man har ugnen?
jag: vilka..? jaha, dom man gör gambas i?
mamma: ja
jag: står dom inte i skåpet bredvid ugnen då? annars vet jag inte ..
mamma: nej, har kollat där..
tystnad.
mamma: VART FAN ÄR DU DÅ?! du skulle vart hemma 5
jag: hahah lugn jag är hos malin, ska snart gå hem.

imorse när jag sov.
casper: carro?
jag: mm..
casper: dom här tröjorna får du inte torktumla..
jag: nej, jag torktumlar aldrig dina märkeskläder..
casper: bra, och häng dom inte ute FATTAR DU DET?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha Casper asså :D

Bossen

2009-05-12 @ 13:28:39
URL: http://malinhogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0