Gbesse gästbloggar!


CHACHA.. Gbesse [email protected] här ;D

Först vill jag hälsa till ammi, ett utav mina trogna fans som sett fram emot detta,
mest av alla!

såå, here we go!


På fredag morgon började resan mot ume!
vi åkte alltså bara bil, åkte bil och åkte bil.
jag hängde med casper och lyssnade på musik, för att fördriva tiden!



Tyvärr så blev jag åksjuk rätt snabbt.. och sov resten av resan :(

Dagen efter mådde jag däremot bättre, det va härligt väder trots kylan.
jag gick ut på altanen till våran stuga och bara chilladee..



Där träffade jag även sören för första gången!
pga att han inte ätit frukost och att jag ser så inihelvete läcker ut så uppstod ett missförstånd..



Efter det lilla traumat så skyndade jag mig dock in och fixade risifrutti åt oss båda :)



Senare bar det av till calle's skola!
tyvärr så är jag inte såpass tuff & modig som jag ser ut.. så jag vågade inte fotas nära svetsen :(
men såhär såg det ut iaf!



FEEEEEST!



Höhö.. jag hamnade på en ambulans, vilken flashback det var!
dock var jag den gången inuti istället.. efter en lite väl vild utekväll.
kööör ba kööör!



MAT! Skolpizza... inte min kopp te direkt, men det var iaf gratis :D gratis är alltid gott.



Sen gick vi hem till calle.. spelade tv-spel och hängde ba.



Jag har bestämt mig för att börja gymma.. precis som calle!
vill också bli sådär stor&stark!

Resten av dagen gick vi på stan, åt middag osv.
tyvärr fotades det inte, då batterierna i min kamera dog :/
på kvällen var alla jättetrötta och somnade,
jag och caroline kunde inte sova i rummet då alla snarkade satan,
så vi sov på soffan, kollade körslaget och röstade på rigo! honom gillar vi ..



På söndagen skulle vi åka hem igen!

Först var det helt okej stämning i bilen..
jag&casper kollade på 'dum dummare'



SEN bröt helvetet ut..
casper skrek på sören att köra lungt osv, efter våran vattenplaning (om det heter så)
och caroline grinade, skrek och var ful i mun pga sina F-problem.
Jag stog inte ut...



Men ni kan vara lugna, ingen skada skedd.. jag tog mig samman och lugnade mig..

..med en cigg! förlåt malin! det ska inte upprepas.. det hjälpte för stunden.
men var inte gott någonstans!!



Blev även fotad av ammi lite, dom bilderna kommer nog senare!

VI HÖRS SNART IGEN :D

you know you love me, xoxo gbesse..

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAH Gbesse foan, du ser ut o haft de mysigt!

2009-10-06 @ 09:45:05
URL: http://malinhogstrom.blogg.se/
Postat av: mamsen

Skit kul han får följa med varje gång.... puss gbesse

2009-10-06 @ 12:45:36
Postat av: gbesse jao!

malin: det har jag haft också, mådutro ;)



ammi, mamsen: du, det ser jag verkligen fram emot :D pusss!

2009-10-06 @ 12:59:44
Postat av: Patrik

Klockrent inlägg! GBESSE verkar vara en skön filur! Var det inte tommy som la den under sin pung när vi drog till Chippen på efterfest? :S

2009-10-06 @ 21:41:12
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: gbesse

NEJ PATRIK! .. det var dig han la där.. minns du inte?

2009-10-06 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0