Take only what you need from me


Jag gjorde ett inlägg igår innan jag drog, men det försvann eller något?
iaf, fick en dator av min söta mormor igår :) så nu ligger jag i sängen med min
nya kärlek på magen. den är underbar. höhö.

igår var jag hos angelica, vi gick först och fixa lite saker sen hem till henne och hon lagade en riktigt god middag åt oss, jag kollade på.. vi drack lite vin och hade klädpanik. senare kom mikael och madde, så åkte vi ner till trägårn där cotten och några var. jag träffade bl.a en gammal klasskompis jag gick med från lekis till nian.
hon kände inte ens igen mig först, bara kollade.. haha awkward. caroline andersson?!
och så fixade jag så dom spelade våran låt ;) helt grym.
jag var iaf hemma vid två tror jag, så det blev en lugn kväll.
jag tog med min gamla rosa bebis som nu är vid liv igen, tyvärr glömde jag den hela tiden.
men några bilder får ni se, dock inga på mig hahah..



1. middag och findukning vaa, 2. vin (noshit?), 3. diskarN, 4. madde & angelica, 4. mikael somnade, 5. fina angelica som aldrig vill vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha jag älskar att jag verkligen ser ut som ett berg på bilden! Tacka fan att jag vet själv att jag inte är SÅ stor x)

2010-03-29 @ 07:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0