helt okej dag.


jag vaknade och sov mig igenom en promenad, alltså, jag gick faktiskt, men jag sov.
sen började det igen, precis som under promenaden igårkväll med angelica.
ögonen tårades, jag nös, frös och var allmänt slut bara.
usch, jag börjar bli sjuk tror jag.
sen städade jag lite snabbt, och vilade mig med bror framför avatar.
alltså, jag dog lite. så underbart bra film! jag var nära att gråta ett par gånger, blev arg
och sen helt lycklig. jag vill vara en sån,
jag vill ha sånt i mitt hår och ba fixa en egen fågel att flyga
.
haha, märks det att jag är smått sjuk och trött?
iaf, sen kom emil en stund innan han skulle tillbaka till jobbet :)
och resten av kvällen spenderades vid tvn - ugly betty, desperete houswifes, cougar town.
gilla.
nu, sooooooooooova. nattinatt people.

Kommentarer
Postat av: angelica

Du gillar det ;)

2010-05-05 @ 19:23:18
URL: http://iamangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0