formula 10.0.6


medans vi väntade på mormor igår på danderyd så gick jag & mamma till mörby c och
kikade, hemska minnen därifrån haha, både provjobb & tandläkare.
iaf så fick jag med mig ett par saker från apoteket. trevligt att hänga lite med mami också!
på kvällen drack vi te och (hets)åt färska hallon och skorpor, hahah.
imorse tänkte jag börja vara lite duktig och fortsätta promenera som inte blivit av
direkt denna vecka, men låg istället kvar i sängen för länge och lyssnade på petter.
lite senare drog jag ner på stan och mötte mormor som ville gå en sväng på marknaden.
det är liksom inte samma sak längre, menmen.
jag slutade iaf vara låst på mina hudprodukter som jag aldrig får tag på, så jag valde annat
och hoppas verkligen på formula 10.0.6 , fick även en väska av henne och så åt vi på kina.
hej nu rullar jag snart fram igen..
nu ska jag iaf ta tag i huset, mitt rum osv och sen bli fräsch igen!
emil kommer senare, då ska vi ner en sväng igen och sen hem för att se grey's såklart.
längtar efter honom helt sjukt jättemycket just nu.



Kommentarer
Postat av: elina

du får gärna säga om den verkar bra, har tänkt köpa den nämligen :) <3

2010-10-07 @ 22:55:06
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: Frida

saknar min zoooooooos!! alltså, carro, jag har träffat en kille. han är supersöt, 185 cm & har världens & då menar jag världens bästa musiksmak - han avgudar lil wayne. ska jag gifta mig på en gång?! <33

2010-10-08 @ 20:21:33
URL: http://amoralamexicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0