låg och garvade med raklånga ben.


helgen var lugn, i fredags blev det typ bara middag & idol med mami och emil.
i lördags var jag & mamma ute i mitt gamla hood, svanberga, för att plocka svamp,
gick ju skitbra. inte. senare promenerade vi upp till monica & malin. vi drack vin och
kollade på pretty woman, sen kom emil och så åkte vi hem.
jag löste även vårat sovproblem och fixade två täcken till min säng.
jag tar nämligen allt täcke och när emil fryser och ska hålla om mig säger jag bara; men snälla.
skitsur utan att veta om det, haha stackarn.

igår blev det myskväll med malsanbalsam,
kollade gossip girl & ensam mamma söker, smälte en geléhäst och sånt normalt.
"ouppfostrade ungjävel, sitter dom där och försöker ha en vuxen och romantisk konversation,
så sitter den där lilla fittan...hahahaha"

nu ska jag snart ta mig ut på en promenad, ta en sväng in till farmor också. sen steeeda. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0