Alla irriterande/skumma samtal på samma gång :/

Jag sover, råååååååskönt.
Så ringer mobilen och jag ser att det är nåt konstigt nr, +94-nånting, är inte de utomlands eller så? För jag vet att mamma och pappa har +46 i spanien. Iaf så svara jag, och killen (som jag hör är utländsk) säger hallå typ 3 gånger trots att jag säger hallå? (ganska irriterad just nu). Så säger han Charlie? eller ja, Shöööliii.. Jag svara då OFTA. och lägger på. Charlie är ju min bror då, men han visste inte heller vem de kan ha varit så.
Sen skickar Malin sms & ringer, när jag svarar så lägger hon på. irritationen stiger. Ett sms till, och jag har inte råd att ringa upp eller skriva tillbaka, så hon ringer ännu en gång, och lägger på! Taaareeeeluuuuungt!
Så jag går upp och ska hämta hemtelefonen, så ringer mobilen igen; Dolt nummer.
Det har "busringt" nån från dolt ett par gånger dom senaste veckorna. så. drygt.
Så jag svarar hallå?! då hör jag bara något cp ljud och nån som säger hallå med samma tillgjorda röst som förrut. Mitt svar blir typ FITTCP-AAAS! och jag lägger på. Förlåt men jag kan inte vara trevlig när jag är nyvaken & trött.

Ååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0