Alldeles för tidigt ..

Det är galet att jag är uppe såhär tidigt en lördag, det är ännu galnare att jag redan är färdig typ. sminkad osv..
Så får jag sms av Malin the AS! ;) att hon har försovit sig. Så jag hade kunnat sova iaf en halvtimme till..
Menmen.. nu är jag uppe iaf, det är väl bra det med.

Jag somna rätt tidigt igår & kolla inte ens klart filmen så det kan jag ju göra nu när jag inte har något annat att göra. Sen blir det galenskap (lyfter händerna) i sthlm idag igen, min hals är fortfarande fuckad :( .

& sen ikväll kommer familjen hem, sista timmarna att bo själv idag då :O känns faktist inte konstigt, men det kan jag ju ändra mig snabbt om sen när det blir ett jävla liv här. Höhö.

Ha en bra dag då, era as. Jag & Malin ska iaf ha det och vi är ju bara fööör myckeRR. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0