äntligen fredag (:

helt okej natt faktist, en del hosta, lite saknad men jag sov iaf mycket och det behövde jag, så jag ska inte klaga på det! Halsen gör fortfarande lite ont och öronen likaså. Men jag är glad över att näsan inte rinner och att jag inte har lika ont i kroppen längre! Lite posetivt.
Avslutning på morgonen då, som sagt. Sen åker vi till sthlm & shoppar lite julklappar, det är så sjukt synd att det inte är snö. :/ Det är inte julkänsla för fem öre längre ..

Iaf, jag sitter och lyssnar på, tro det eller ej, westlife - mandy. Jag brukade driva me den låten sådär sjöng som att den var pinsam.. tänk er själva.. oooooooh maaaaandyyyyyyyyyyyy osv.. höhö.
men nu gillar jag den lite, lite mycket. :$
Min musik går verkligen upp&ner. Om man säger  "min musik" så är det ju r&b osv. Men ibland kommer annat imellan. Som t.ex när jag är på dåligt humör; Skillet - comatose. jag äälskar den låten!
Även när jag lyssnar på musik i Malins telefon så får jag höra annat, mindre bra kanske & verkligen inte min stil när dom bara skriker och det är en jävla massa ljud (så hör jag det) men det är Malins rock de .. Hon älskar In flames, tror inte att jag någonsin kommer gilla det. men vi får väl se!

Nu ska jag föna klart håret sen gå förbi norrköp och bunkra upp på halstabletter!
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0