Avslutad kväll

jag blev full idag igen, men vitt vin är ju så gott.
Sen kom faster över och gjorde kaffedrink med baylis (stavas?) det är iaf sjukt gott!
Om en månad idag är jag faktist 18 :D , kom ihåg 25/1 !
Då jävlar blir det ös!
Idag fick jag följa med om jag ville, men jag tacka nej för man vet ju aldrig om man blir tvungen att gå hem i regnet :|
Så hade jag en rätt allvarlig pratsstund md pappa nyss om bråk osv på fyllan. Tydligen får jag inte alls gå imellan.
Men det är lätt hänt, för när jag är full blir jag ännu argare & orkar inte att alla ska tjaffsa. Jag har den inställningen att jag ska klara mig, men jag får väl tagga ner lite :P

Nu ska jag väl slänga mig i soffan framför någon film eller gå och lägga mig. Natti pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0