Cpskalle.

Tog mig till skolan imorse trots att mitt hvuud snurrade rejält & jag trodde jag skulle spy. Hej bergochdalbana.
Så kommer jag i tid & får veta att vi inte har någon svenska. Yey.
Så jag sätter mig i soffan tills en viss person kommer och driver mig till vansinne :)
Så jag byter till myssoffan med mysbelysning & lyckas vila ett tag iaf.
Sen efter en timme gick vi och tog närvaro på gympan & sen satte vi oss i ett litet grupprum & tända ljus. Så bögigt så. Hade många trevliga konversationer :P Och Sara i min klass, hon är förjävla grym hon.
Iaf jag bangar bilden nu, och ska istället hem & sova hos Malin, har jag bestämt iaf.
Sen ska jag ner till mormor, förhoppningsvis kan jag få sova där ett tag med, kan inte sova hemma för då får jag bara ångest & vill diska&dammsuga, javet det låter sjukt men så är jag!

puss på errrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0