Eyeeyeyeye

är skitdålig på rubriker ibland.

Iaaaaaaf.
Inte mycket vettigt gjort idag, städa undan efter middan, plockade några poäng :P . Var ner med Malin när hon solade.
Är hyffsat klar med vad jag ska ha på mig på nyår iaf. En svart "tunika" från indiska & strumpbyxor samt en drös med guldsmycken om jag lyckas finna några imorgon, annars får ja ta vad jag har!
Funderar på om jag ska ha svarta eller typ hudfärgade eller vad man ska kalla det, det är snyggare med dom hudfärgade jag har för det är lite "glimm" i dom också.. fråga mig inte vad som menas. Kanske blir det för kallt men de skiter jag i. & förmodligen ska jag ha mina svarta pumps .. får snyggare ben då! Menee javet inte hur kul det kommer vara att vingla runt på dom så vi får se. Tunikan är lite kort också, MEN det är ingen urringning direkt så det blir inte alls för mycket. (brukar ofta få höra att jag showar lite för mycket, mest av mamma då.) .
Själv tror jag iaf att det kommer bli skitbra. Kanske ..

Mjaaae, nu känner jag för att jävlas så jag ska gå ut ti min lillebror och hoppa lite på honom eller något, haha allti lika kul. förutom när han gör tillbaka.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fashion By TK

adda [email protected] så ska vi se vad vi kan åtstadkomma i header-väg :P

2007-12-27 @ 23:30:51
URL: http://fashionbytk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0