Fredag, fuldag :)

Känner mig allmänt ful & lodis idag, men jag skyller på vädret.
Idag hade vi turen att sluta 12 istället för 15, yey för mig!
Yey för mig igen när jag kom hem och såg att bror min hade fixat min dator, den blev ju helt knäpp igårkväll & ja trodde att jag hade förlorat alla bilder osv :( .
Meeen.. hm, ja min bror ringde nyss.
Jag: När kommer du hem då?
Bror: Jag sluta på körskolan precis så jag kommer väl om 20 min. Har du käkat? Neej juste du dricker såndär bantningsgrej.
Jag: Nej men jag köpte sallad, fuska lite ..
Bror: Aha! köpte du till mig med?
Jag: Naaeej.. (skäms) MEN! jag kan göra en tonfisksallad åt dig nu om du vill?
Bror: Aa gör't

Sååå.. det är väl vad jag ska syssla med nu. Sen tänkte jag somna & sen kommer frugan hit & kollar idol ikväll.
Harebra!

Kommentarer
Postat av: S

Vem tycker du ska vinna Idol??? Ha det bra!!

2007-12-07 @ 13:29:18
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0