Freeeeeeedag!

Hade jättesvårt att gå upp imorse, det tog verkligen emot, men jag gjorde't.
Så var vi i skolan, malin&jag låg mest på våran favoritsoffa, loove it. Sen skulle vi gå och bowla på fritidskunskapan, jag gillar inte det, hade aldrig gjort det & är rädd för det :( men jag testade iaf två gånger och klotet (bollen :)) kom på sidan varje gång då jag gav upp, kände mig väldigt snygg i skorna också. ohja.
Ikväll ska min bror och hans kompisar förfesta här osv, så jag tar mig till Malin. Kolla film eller något, händer aldriiig något här.
Förresten så fyller Jaaaary (jeremy) i klassen år idag, så Malin och jag gjorde en jättefin teckning med smink åt honom, höhö!

Lite bilder från igår i skuuulan!

      

1. Mitt & Malins arbete om APL besöket på dagis ;)
2,3 & 4. Helt normala bara.
5. Paaartey ;)
6. Våran soffa :)

& en riktigt fin bild på mig. Host.


Puuuuuuuuuuuusssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0