God Jul!

Jag vaknade för 20 minuter sen kanske.. Lite bättre i halsen. Dock jävligt depp över att det inte är någon snö, inte ens lite frost :( . Meeenmen...
Min dag ser väl ut såhär iaf, just nu på morgonen är det väl bara att väntaväntavänta, tyo ducha&fixa sig. sen vid 1-2 ? kommer mormor och min morbror så ska vi äta osv. Sen efter kalle anka brukar vi får öppna julklapparna (jäävligt segt:P haha) , och sen brukar vi gå till farmor där farmor, farfar min faster & farbror och mina kusiner är och öppna paket med dom. Sen jaa, går man hem och lägger sej? HAah javet inte. Jag ska iaf försöka glömma allt dåligt idag och vara glad :) lyckats rätt bra hittils! Fick faktist två god jul sms inatt, ett av Malin såklart :) som jag tyvärr inte kunde svara på eftersom hon har 3. Och så fick jag ett av en kille som jag igentligen inte har en anaing om vem det är, han bara sms:ade en dag för ett par månader sen och sa att han hade mitt nr sparat me mitt namn. Ingen vet hur, haha men det är ju trevligt. Iaf så kunde jag svara på det, tack comviq kompis!, Men jag skrev desamma. Kan man säga så eller låter det otrevligt och fel? Han skrev iaf tack :) tillbaka så, jag klarade mig den här gången huhu (:

Men ni får ha en mysig julafton :D GOD JUL! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

God Jul gumman

2007-12-24 @ 11:34:33
Postat av: matilda

God jul :D

2007-12-24 @ 14:45:10
URL: http://Rosapistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0