Hur ska jag lösa detta ..

Var ner på stan med mamma en sväng, inhandlade ett guld armband på h&m, nu är jag pank. För första gången har jag noll kr kvar så kort tid efter jul. Tur att man fyller år snart!

Aaanywääy... Dilemmat, som inte ens är ett dilemma, inte ens något val. För jag vet att hur jag än tar mig ur det här så kommer det kräva en jävla massa tjaffs, dåligt samvete och allt blabla från alla håll.
Jävla skitnyår.

Familjen vill att jag åker med till sälen. Eller ja, vill? Jag SKA tydligen, orkar inte skriva upp varför osv här.
Så har ju Malin och jag sagt att jag ska vara här med henne.

Och det här suuuuger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För jag hatar att ha dåligt samvete, och tro mig, mitt samvete är det värsta.
Behöver jag säga mer än att jag kan få dåligt samvete när jag byter lakan? - För att det lakanet jag tar bort kanske känner sig bortglömt och kastat? Mmm.. där har ni mitt. Jag funderar på att operera bort mitt samvete. Skulle vara rååånajs. Förstår inte hur folk som lever utan ett gott samvete klarar det?

Jaja, nu ska jag läsa veckorevyn som jag så snällt fick. Puss på er. Hoppas ni inte har ett endaste jävla val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0