Idol

Jag har aldrig varit något riktigt idol-fan sådär.. Förutom när Darin dök upp i rutan. Då va jag fast. Precis som alla andra tjejer antar jag? :P
Iaf så tycker jag att det är så onödigt att ens ha någon vinnare.. Jag menar, Sebastian fick skivkontrakt när Agnes vann, Darin fick när Daniel vann osv.. Och jag är hundra på att Amanda kommer få trots att hon inte vann i år. Vilket sög extremt för jag röstade tillochmed på henne. Iaf, Malin var här och kollade med mig, vi var uppe i varv som vanligt och spelade gitarr och sjöng fett fint. Hehe..he..
Jag gillade vinnar-låten när Amanda sjöng, men inte när Marie gjorde det :S javet inte.. Jag vill iaf ha den!
Hahah fett kul när både jag & malin smsade in och röstade på amanda, så fick hon svar efter ett tag men jag fick aldrig det :o strul med rösterna i år igen? Iaf så skicka Malin ett sms till mig; Tack för att du röstade på Amanda, tack vare din röst så kommer hon nu vinna! / tv 4.
Men när hon inte vann så förstog jag att det var Malin ... hahahah :(

Nuu ska jag väl sova kanske? fyfan vad tråkigt.. men vad annars? naej..

Puss

Kommentarer
Postat av: affa

Amanda sög ju! du har tydligen ingen bra smak! marie är ju den enda som kan sjunga!!!
EN RIKTIG SÅNGERSKA!!
och dudå ,miss perfect,tssssss!!!

2007-12-07 @ 23:35:58
Postat av: Carro

okej? du tyckte en sak och jag en. vad är problemet?
miss perfect? vem fan e du liksom.

2007-12-07 @ 23:43:38
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: affa

ja,jag fattar bara inte vad du lyssnar med liksom...arslet eller?hon sjunger ju falskt hela tiden!
ja miss perfect!
jag är AFFA

2007-12-07 @ 23:54:52
Postat av: Carro

Nej jag lyssnar med öronen, precis som alla andra människor?
varför kallar du mig miss perfect? känner du mig eller har du bara inget liv & roar dig med att tjaffsa om skitsaker i min blogg?

2007-12-08 @ 00:27:39
Postat av: affa

haha det tror jag säkert.därför att du tror att du är perfekt,beroende på dina inlägg.tjatar om din vikt och att du skolkar hela tiden typ.och när du sover och vaknar sover och vaknar sover och vaknar.och jag måste bara säga att jag diggar att du röker!

2007-12-08 @ 01:21:49
Postat av: Carro

vänta nu, haha.
varför läser du min blogg?
Ingen tvingar dig, och ofta jag tjatar om min vikt och jag skrev ETT inlägg om sovandet.

Det är Min blogg, Mitt liv. JAG bestämmer vad jag vill skriva om. sluta läs då förfan.

2007-12-08 @ 01:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0