Laaazy.

Känner mej lite lazy idag, fast borde inte det. Morgonprommis & en liten till en när jag mötte malin & vandra med henne hem. Men jag är trött, vilket är bra så att jag kanske somnar dirr för en gångs jävla skull.
Idag hade jag halvdag i skolan, och trots att jag gick upp vid 11, började 13 & slutade 16.40 så var det ändå jäättelångt.. Matte & ULS, på ulsen kollade vi film om könsroller. Fast vi såg en barnfilm; tur&retur. Har ju sett den förrut, men nu när man skulle tänka sig in i könsroller osv var det annorlunda. Fast den är ändå jävlagt knäpp.
- rrrrråååbert? robert wells?! höhö..

ääänyways, Tänkte bara påpeka att Nej, du är inte i "vårat centrum". Som jag har sagt så är det helt enkelt så att vi är bara inte längre. Vi var jävligt bra vänner & jag ångrar inte ett skit för vi hade jävligt kul. Men det blev som det blev, och jag kan säga här&nu att det blev så för att du blev någon annan, början på den du är nu. Det är lite sorgligt ibland att se hur du håller på. Men det är ditt liv, dina val osv.. för att låta lite duktig sådär ;) nejmen, du ska veta att jag bryr mig inte om vad du gör så sluta tro det. Och sluta bry dig om vad jag/vi gör. För hade du inte gjort det, så hade du inte skrivit sådär.


Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0