mitt upp&ner humör

jag kav vara skitglad, skitnere & allt får mig att börja gråta för att sen bli skitglad och typ taggad inför nyår eller nåt annat kul. Sen blir jag skitsur igen och stör mig på ALLT.
Och allt det kan hända på typ 2 timmar. Just nu är jag väl rätt neutral, börjar bli skitglad för ingenting igen.
Då jag idag har småtjaffsat med Malin, halvbölat till pearl harbor & när min pappa tog hem tv:n från spanien så frågade jag typ 7 gånger; ska den inte sitta på väggen? va?va? Så min storebror sa; Men håll käften? Då börja jag nästan gråta.
Deeeet kallar jag komiskt.
Lite tog jag ut på min lillebror också, vi låg i mammas&pappas säng och kollade på andra avenyn, första skratta vi som fan när snyggingen och hans bror(?) skulle hugga gran, sen börja han cpa sig och la sej på mig så jag knappt kunde andas, och ingen var hemma så jag kunde inte få någon hjälp så jag "råka" peta honom i ögat. Då efter en stund bad jag honom hämta askoppen, då gick han iväg med den och gömde den under massa krukor på balkongen och var dryg så om ni hörde; SLUUTA CPUNGE, JAG KOMMER TA ALLA DINA JULKLAPPAR OCH GRÄVA NER DOM!!, ifrån grind.. så.. var det jag :) .

Snart ska vi väl käka, sen ska jag ut på promenad med Malin, har gjort mig fin för henne ska ni veta. Det är bäst det för annars får jag inte ta på hennes ass :D höhö. that butt you've got make me-me-me so hornyyyyyy

Pusssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0