MNJB

Du klagar på min blogg? Alltså på mitt liv.
Angående städningen, JAG BOR FÖRFAN UTAN MIN MAMMA & PAPPA i en lägenhet med min storebror, klart som fan att jag spenderar rätt mycket tid att städa & fixa och sånt, vem annars skulle göra det?! Och ja, då skriver jag om det i min blogg, för det är det min blogg är till för? Att skriva om vad jag gör osv.
Jag får helt enkelt säga saker här eftersom du just nu bara gör mig förbannad i telefon.

För två år sen kan jag säga helt ärligt att det var den bästa tiden i mitt liv, och det var bara tack vare dig.
Jag kan iaf säga att jag älskar dig fortfarande, på vilket sätt det än är, det kan inte du, så varför försöker du lura mig? Håll dig till henne nu, du verkar trivas bättre så. Fortsätt skratta åt mig. Gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0