Några få timmar iaf,

kanske sov 4-5 timmar? yey.
åh vad jag önskar att vi hade avslutning idag istället, varför ska vi sluta sist av alla? så fucking orättvist!
iaf så har vi två lektioner med samma lärare på morgonen, samhällskunskap & arbettssätt & lärande typ ? det är najs, då kan vi ligga på våran soffa. lycka.
sen på lunchen ska jag & malin springa ner och kirra en julklapp till en i klassen, vi har såhär när man har dragit en lapp och så ska man köpa en julklapp till den personen. Min var faktist lite svår för jag känner ju inte henne sådär, men jag tror jag vet vad jag ska köpa och jag går helt enkelt efter; jag gillar det iaf ;) .
Sen får vi se om jag ska göra antik-provet eller inte.. beror på hur mycket jag läser utav det idag.
Efter skolan ska jag ner på stan igen med brodern och köpa sista juklapparna!

Seneee.. vet ja inte höhö

Ha en bra dag, Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0