Onsdag

Mjaa, vi behöver inte prata om någon skola idag iaf .. heh..he..he.
Iaf så va jag & Malin i sthlm en sväng, ja köpte en kjol på gina tricot & galmour höhö..
Fick lite dåligt samvete för jag hade bestämt att äta middag med min bror idag men så blev det inte så :/ Sen kommer jag hem så har han gjort värsta fint me sallad & kyckling åt mig, så jag åt fast jag inte var ett dugg hungrig.. men gott vare. Imorn ska jag iaf ner på stan med honom & köpa klart julklappar!
Såå.. nu sitter jag här & ska snart sova, är helt slut så jag hoppas på att somna dirr.
Imorn är det ju lucia också, myspys med luciatåg osv i skolan på morgonen, ska INTE försova mig. Ring gärna och väck mig.
& idag äre ju ingen vanlig dag heller för både Frida & Malins pappa fyller år :D Grattis till er!
Jag ritade en jättfin teckning till Malins pappa. Hoppas han blev glad ;)
Ja, har inte så mycket mer att berätta va javet just nu. Så Nattinatti!


ahjuste, fick höra om ett nytt smeknamn på mig idag, trevligt att du har mitt nr kvar & att du läser min blogg, & namnet ja, "äckelhora". Tack, det värmde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0