Snabbt svar på tal.

Ännu ett tjaffs & ännu mer gråt. min vardag INTE din dröm.
Faster kommer på middag nu snart och jag har redan druckit ett glas vitt, så den här kvällen slutar väl med lullighet & mycket skitsnack.
Jag & min lillebror pratade om födelsedagar;
Jag: när fyller jag år då?
Casper: 24..
Jag: neeeeej
Casper: 25 januari!
Jag: aaa bra
Casper: Och Calle den 24 feb. pappa 28 maj. charlie 22 juni & mamma den 24 juli.
Jag: Aaaa.. haha det är bara du som inte fyller år på nånting med 20!
Casper: Hmf! Bara för att inte hela sverige flaggar för dig.
(Han fyller år den 6 juni)

Hah.. där fick jag.

Kommentarer
Postat av: elaaajno;D

Hela Sverige flaggar för mej med:D mouhaha,

2007-12-28 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0