Sova, tack.

Förstår inte, jag är typ jämt trött. Kan ändå inte somna på kvällen men kan inte vakna på morgonen.
Jag har en knäpp grej jag gör i sömnen, jag stänger av alarmet medans jag sover. Jag har även en annan talang som jag inte upptäcker föräns jag vaknar. Om det ringer när jag sover så svarar jag & lägger på, sen stänger jag av ljudet OCH vibrationen. Alltid lika trevligt och vakna då, missat en del.
Haha, som häromdan när Malin ringde och väckte mig på morgonen, så svarade jag & satt på högtalaren och tydligen så försökte jag stänga av för hon hörde att jag tröck på massa knappar medans hon skrek HALÅÅ liksom. Sen vakna jag till 5 min efter av hennes sms. Haha.. En gång i somras ångrade jag dock min lilla talang, de va på helgen & jag låg och sov (klockan va liksom 3-4) så hade jag gjort den hela stänga av ljud osv igen. Vilket reulterade i att jag missade 10-11 samtal från Honom. :( ish!
haha värsta sov-inlägget men jag kommer på saker eftersom.. det var nog också i somras, eller iaf våras. Min mobil ringde vid 3-4 igen. Jag lyckas vakna och ser att det är Malin, men jag stänger bara av för att jag tror att jag drömmer typ :S , haha ofta hon skulle ringa då liksom? Så ringer hon igen & igen. Tillslut ringer hemtelefonen och jag tar mig upp. Direkt när jag kommer fram så slutar det, och jag går tillbaka och lägger mig. Så ringer det igen så jag går upp och svarar, ganska sur sådär. Då va det Malin som blev smått terrad av Honom. Att hon skulle ringa och väcka mig osv, för att jag inte svarade i min mobil. Men jag hade ju bytt nr. Jag går iaf och lägger mig & några minuter senare ringer mobilen. Jag, nu jävligt sur svarar. Och det är Han. Trots det kunde jag inte bli på så bra humör av det haha :P . Så, LÅT MIG SOVA :)

JAJA. orkar ni läsa det där så får ni en kram.

Jag försov mig imorse igen såklart, men hann till kl 9 iaf.
Nu har jag varit ute och gått en sväng med Annicka iaf. Bra för ångesten.
Snart ska jag sleeepa. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0