Tisdag

Jag kunde inte sova inatt så jag va upp och kollade på svullo-dvd:n jag gav min bror i julklapp förra året, troligen den bästa juklappen för fyfan vad jag fortfarande kan skratta åt honom. Iaf, jag testade att gå och lägga mig igen vid 4 inatt, somnade och vaknade av att Malin ringde strax före 9.. Inte bra.
Men iaf, jag tog mig till skolan trots att jag mådde dåligt..
Bilden var nog dagens höjdpunkt. Jag börjar gilla den lektionen nu, skitkul ju. Jag var skitjobbig, psykade dom flesta, "är du snoor" osvosv. Förlåt då, men det är vad som krävs för att jag ska orka, det värsta psykhumöret & psykskrattet. Dom vet att dom älskar mig. Tillomed läraren va glad idag, log och va trevlig, även om jag drev lite med henne sådär, men man måste ju försöka smitta av sig. Nu är jag galet trött, som nån timma på soffan nyss & jag känner mig faktist sjuk :/. Orkar inte med det just nu. Men jag får väl ta det lungt så kanske det går över.
Ska på visning med min faster ikväll iaf. Hoppashoppashoppas den här gången!


dagens låt: shayne ward - no you hang up
dagens frisyr: helt fuckat, konstig bena..
dagens smink: foundation, puder, mascara & rouge
dagens klädsel: jeans, linne, tröja & stövlar
dagens roligaste händelse: hittils äre väl bildlektionen
dagens planer: hus-visning, uglybetty&DHW
dagens vill ha: fortfarande en smal kropp! PENGAR.
dagens saknad: ett oväntat sms av en viss person, önsketänkande.
dagens tråkigaste: vädret & att jag är sjuk
dagens finaste: min snögubbe i lera, höhö
dagens måste: powerwalk,vet dock inte säkert eftersom hur jag mår,men jag känner att jag måste
dagens dricka: har varit mina måltider; naturdiet
dagens köp: kellog's blue berries, mjölk & fryst mango. (malin, red berries är godare) 
dagens mat: naturdiet 
dagens kärlek: försöker att inte tänka på kärlek nu ett tag ..

dagens mående: helt okej, sjuklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0