Torsdag

Fick äntligen sov ut, vaknde dock vid halv 12 typ när Casper ville sitta vid datorn.
Sen städa jag upp lite, omöjligt när det är fler personer här nu, sjukt mycket grejer överallt så jag gjorde lite smått iaf. Sen duchade jag & åt lunch med mamma & mormor.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är bara trött men kan antagligen inte sova så jag tänker inte försöka ens.
Ska gå och sola ikväll med Malin iaf.

På söndag åker förmodligen familjen till Sälen. Själv hemma över nyår? Det beror ju på om jag blir tvungen att åka med eller inte. Eller om jag vill, helt självmant. Vi får se.. just nu går allt upp&ner så.

& den 4:e januari är det dags för mörby, Tandställning.. :| hejåhå.

Pöööss

Kommentarer
Postat av: malin

OF-TA! du ska åka med, inte en chaans på miljonen.
VI har LOVAT varandra att nyår ska vi fira tillsammans o ha KUL :)

2007-12-27 @ 15:30:35
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0