Trött, rädd & förvirrad natt.

Jag drömde mardröm inatt, såndär psykad också, vilket betyder det jag är mest rädd för, psykiska grejer. Kan ju säga att jag låg vaken sen & försökte sluta tänka på filmen Besatt. fyfan :(
Iaf så vaknar jag vid 3 & hör röster i lägenheten, först tänkte jag bara att det var min bror och nån av hans kompisar, men efter en stund så hör jag att dom typ bråkar osv, och helt plötsligt så får jag för mig att dom pratar ett annat språk. Jag tänkte direkt ba heeelvete undra om det är inbrott? Så ja blev sjukt rädd, tog upp mobilen & gick upp, javet inte vad jag tänkte men typ: dom kanske slår ihjäl mig :O osv.. Haha helt galet.. Iaf så ser jag att det är två av min brors kompisar, Ja ba: ERA AS, fan va rädd jag va, jag tyckte ni pratade annat språk, trodde fan ni gjorde inbrott :( , den ena bara skrattade & den andra sa aa men du kan gå och lägga dig igen nu. Dom hade nog bråkat, men ORKA säga att jag ska gå och lägga mig igen i MIN lägenhet när dom väckte mig. Jag blev fan sur..
Iaaaaaaaaaaf, jag somnade med smink igår & ja, jag kan erkänna att jag inte ens orkade borsta tänderna. Så nu är jag skuuunk.

Idag ska jag städa upp här (förmodligen blir det jag som skurar golvet också, såg en fläck imorse och ett antal fotspår runt, antar att det är sprit för det lukat apa.) yey. Ska även plugga! Mjo, ni läste rätt. Har ändå ingen ork till något annat.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0