Fucking, Fuck!

Hade ingen letkion förns 12 idag, men jag tvekande ändå på att ens gå. Men så prata jag med Emeli i msn & vi bestämde att vi skulle ses på rasten, men när jag kom till skolan så gick vi ut och tog en cigg & pratade. Hon hade en del att snacka om & jag är faktist bra på att lyssna, jag kanske inte ger dom bästa råden & jag gillar inte att prata om mina problem så, men det gör mig till en bättre lyssnare.
Menee cirka 40 min & 3 cigg senare så hade jag redan missat massa av lektionen så jag bestämde mig för att inte orka ta det just nu.
Men Emeli, gumman. Det löser sig, hur svårt det än är så gjorde han också fel & det är absolut inte ditt fel! Försök bara glömma honom nu, du vet att det är det rätta. Ring bara om det är nåt!<3

aa & angående min rubrik; det är dom mest använda orden idag, mest av Emeli, men dom passar in så bra just nu. Fucking skitliv.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0