Jahaja

Såå, nu har jag gjort som alla andra och skaffat mig en blogg.
Känns som det behövs ibland, så att jag kan skriva av mig lite.

Börjar inte föräns 12 idag, för att första lektionen fick vi ta sovmorgon & göra ett arbete hemma eller något, nice tänkte jag och sov vidare, men kom sen på att jag har ju inte varit där och fått det så jag borde ju gått dit imorse, men med tanke på att jag redan ligger så risigt till som jag kan så aa.. orkar inte ens.
Är så sjukt skoltrött, har varit det sedan sjuan och nu går jag i ettan igen trots att jag ska gå i tvåan för att jag böt linje & trodde att BF skulle vara lättare än HP, men känner man mig så vet man att det går åt helvete i vilket fall som helst.

Hmm.. kändes som om jag hade mycket att skriva om nu, men vet inte hur jag ska "lägga det" så det kommer väl senare.
Det här kommer iaf bli en riktigt skitdag, som det stog i mitt horoskop någonstans "att du blir osams med en vän är lite trist" Och ja, det hände ju igår och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ta det nu.. menmen.

Kiss&Hugz (för att citera en liten guss höhö)

Kommentarer
Postat av: Lia

bra hoppas du trivs i bloggen då ;D elr vad man ska säga

2007-11-12 @ 10:26:47
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0