KAOS!

Det ordet kan beskriva mitt liv.
Är så jävla trött på det.
Det kan aldrig vara bra, aldrig någonsin. Man kan va uppåt nån enstaka stund, men sen tar det inom en över & allt rasar. Jag har kunnat kontrollera det i flera år nu, men nu går det inte längre. Alltid tjaffs pga av det, alltid kaos,kaos,kaos.
Kommer aldrig på tillbaka dom vännerna, kommer aldrig få tillbaka den tiden när allt var bra, kommer aldrig få Dig. Kommer aldrig kunna ge fan i att fucka allting. Ett hopplöst fall är vad jag är. Är trött på att alltid ta all skuld själv, även om det ibland är mitt fel, men jag är trött på att få skit från alla håll, och bara ta åt mig av det. Ändå kan jag inte sluta göra det. Känns som om det aldrig kommer bli bra, känns som jag aldrig kommer få må bra igen & det känns som att tårarna aldrig kommer ta slut.
Jag ska sluta se allting så jävla positivt för det gör mig bara besviken.
Vet inte hur jag ska orka med allt det här, mitt egna liv, min egna lilla patetiska värld, skolan som går åt helvete pga av det. Hela min värld rasar och jag har inget att säga till om.


whatever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0