Panik

Jag ska in till mörby imorgon och fotograferas & få en tid för tandställning (yeey) så mindes jag inte tiden så jag skulle hämta papprena: BORTA! .. hej panik liksom, palla vänta år igen på den där skiten.. så vi irra runt här, och ut och hämta in soppåsen osvosv.. Jag ba: JAHA?! nu gick det åt helvete IGEN, nu kommer jag fan inte få den där skiten förän jag är 40 år.. hahah.. (jag fick nämligen en lapp -05 som aldrig kom fram heller eller nåt, så ja e rätt trött på att vänta). Men sen hittade jag den i min storebrors rum bland hans papper! Haha lättnad ..

Btw, en rätt komisk sak mamma sa idag när vi väntade på mäklaren:
Mamma: Jaa, du kan väl lägga dig på bordet topless så kanske vi säljer snabbare.
Jag: Hahahahah vaa?
Mamma: Jaa, som som gör när dom säljer bilar
Jag: Aa, när tjejerna glider runt i bikini och gör bort sig ..
Mamma: Mm.. fast det skulle nog bara skrämma familjer från att komma hit..
Jag: Hahahahh ja, så vi skippar nog det ..


tjaaaaaaråååååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0