Torra människor!

Kan beskriva kvällen igår.. Men den blev väl lite halvnice iaf höhö .. behövande om man säger så.
Vi va hos mig och bara va som bara vi kan ;) sen tog ciggen slut så vi skulle ner på stan & fixa men malsan va trött så hon stanna hemma. Jag kommer till På G & då har han åkt upp ti mobergs :@ så jag virra upp dit och då hade han köpt fel cigg :( , PLUS att jag fick ett jättemysigt skavsår. Hahah jaherregud..
Väl hemma sen så hade Malin bäddat & grejer mihi.. så vi låg & snacka och skrattade bra jävla länge. Också behövande!
Idag mår man som man förtjänar, men ändå inte så farligt :)

image2Malsan va supersöt som vanligt :)

image3Jag klättrade lite på henne (a)


Idag skulle jag då går ner till posten & hämta mina skor, när vi kommer ner så är det stängt! & då ser jag på lappen att dom ska hämtas ut på norrköp.. hahah.. Så vi gick iaf och fixade en piercing åt mig & sen gick vi hemmåt, när jag då handlade så glömde jag ju självklart att ta ut skorna. Kanske inte är meningen att jag ska ha dom?! :O
Yeye, vi ska ut på prommis sen iaf, Elina ska me då också :) sen ska jag nog låna Lejonkungen av Malin och somna tidigt ikväll huhu.. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0