c-o-m-v-i-q k-o-m-p-i-s ?!

varendaste gång jag ska köpa kontantkort så får jag säga det om och om igen.
och alltid nere på konsum. jag förstår inte om det är svårt att höra just dom orden?
förrut fick jag alltid säga det minst två gånger och ändå sa dom va, såg ut som frågetecken och sen ba jahaaa..
en gång sa hon tillochmed kontantkort? okej, telia? ja ba nej, comviq kompis SOM SAGT. hon ba jaha, jag tyckte du sa telia. åååkej.

som nyss när jag var ner, jag sa tydlig comviq kompis.
hon i kassan bara kollade på mig ????
sen efter några sekunder sa jag det igen och då säger hon; jahaaa.. jag tyckte du sa att du väntar på en kompis.

ah jo. det lät ju mer logiskt än det jag sa igentligen.

Kommentarer
Postat av: Annicka

HAHHAHAHA, vad fuult!
Men säg nästa gång Comviq 150 kronor.
Det brukar jag alltid få hör aom någon ska köpa ;)

2008-05-01 @ 17:00:04
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0