hallelåja

sjukt trött & ont i fötterna.
helt galet varm dag! , tyvärr verkar det som att det ska bli sämre i helgen? jag som vill ha fint på valborg!
för varmt klädd var man också såklart. usch. och så mycket folk i stan. haha jag låter som en gammal kärring som bara klagar.
jag fick iaf med mig två tunikor, en klänning, strumpbyxor, små strumpor & ett diadem hem. och pengarna är slut haha. men jag är iaf skuldfri nu. jag försökte ta bilder på kläderna men det blev bara fel så det kommer väl någon gång när dom sitter på mig :p .
kommentarer att minnas från den här dagen HAHA;
"ta din jävla gröt då"
"din lilla hoo..."

"åh! *****barn! :O" hahah den var nog mest skrattframkallande.
"vill du ha en blomma av mig.."
inget svar
"vill du ha en blomma av mig?"
 inget svar
"nehe, men då kastar jag den på dig!"

Hahahahah.. alltid lika kul med min malsan (: huhu.
sandra var med på bussen in och hon tog lite bilder, mindre fina kanske, men nån av dom lär ju komma upp här en vacker dag!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0