it's all goooood ..

jag är fortfarande på sjukt bra humör! vilket är väldigt ovanligt för mig att vara i mer än en timme typ, hah, ibland kortare. var nyss ner och lämnade min lilla lapp, så nu är det bara hoppas! alla är så sjukt trevliga där! jag vet att jag skulle trivas som fan. även om arbetskläderna inte är tjoho så är det iaf pengar och trevlig personal!
men jag vet att jag inte ska hoppas för mycket, men jag kan nästan inte låta bli.
jag är jävligt trött också, ont i hela kroppen också, fyfan.. men det blir ju ändå en lugn kväll hemma.
faster kommer på middag och jag ska nog sova tidigt. imorgon fyller malin's mamma år så vi ska gå och köpa blommor osv :) hennes bror fyller år idag, han ska bestämt få en liten extra smäll nästa gång jag ser honom ;)
kvällen imorn blir nog också lugn som det ser ut. malin & jag ska kolla eva &adam haha! , sen ska jag väl hem bara. skönt det med. så man är utvilad inför praktiken, 8 timmar om dagen lär ju vara rätt kämpigt. HUA HAH..
får se om jag åker ut till min gamla skola på måndag eller tisdag, skulle vara trevligt! menmen.

Pööösss

loosing you was like living in a world with no air..
men som sagt, it's all good. och jag börjar komma över allt dåligt, hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0