kissemiss :)

malin skulle ju då till tommy och jag var där me en stund, asså jag ville bara ta hem alla tre kattungar!
men jag har ju valt min favvo, haha lilla hasse, nja, ska nog ge den ett mer anständigt namn, eller?
det där är ju bara ett internskämt .. höhö.
förövrigt är jag fortfarande jävligt förvirrad med allt, hoppas någonting löser sig imorgon när jag ska prata med syon iaf.
när jag var på väg hem så fick jag sms av min lillebror,
"när kommer du hem?"
"jag är på väg nu, vadåra?"
"det är snart andra avenyn repris, jag missade det oxå"


det är bra med comviq kompis vettni, och att min lillebror delar samma intresse för sveriges knäppast serie haha!

mormor&charlie kom hem från London idag, jag vill åka tillbaka dit jag med ju! jag fick iaf en nessecär(stavas?) från Harrods, haha mormor älskar det varuhuset. och charlie gav mig en sån snökula med bigben i, huhu. kan ju kirra bilder när jag orkar

nu ska jag försöka hinna ducha innan andra avenyn & sen sova!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Annicka

fiin blogg du har nu då:D

2008-04-08 @ 09:19:25
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0