nyttigtnyttigt

ja, jag är ganska duktigt, en timmas promenad varje morgon.
och frukost, jag dör haha, grekisk youghurt.. namnam! skulle nog kunna leva på det.
annars äter jag fisk & sallad, kyckling & sallad osv.. inga kolhydrater för lilla feta mig inte!
och jordgubbar dåra, i youghurten eller bara ändå, har haft en hel del sånna i tandställningen idag, haha så fräsch!
lite hemlängtan har jag också, vet dock inte varför ;O
idag har jag bara solat, men var tvungen att sluta sen vid 4 tiden, huden palla inte me riktigt, och inte jag heller.
så vi var ner på stan, jag köpte vitt nagellack, rätt snyggt nu när jag har ganska bruna händer, dock jääävligt pilligt, så det kommer väl antagligen se ut som skit. och ett par jeans, men javet inte, dom satt snyggt osv, jag gillade färgen men fickorna va bra knäppa.. men för 150 spänn så var det värt, nångång använder jag dom väl?
huhu..

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0