otippat

det gick åt helvete idag. precis som jag trodde. men jag var ju så jävla tvungen att riktigt inse det också.
vad händer nu? inte en jävla aning.. men det är inget jag orkar dela med mig av just nu, återkommer när det ser ljusare ut, höh.


jag: du vet att jag har vikt tvätt, tvättat, hängt tvätt plockat ur och i diskmaskinen idag va?
mamma: jaa..
jag: OCH! bäddat din säng
mamma: varför har du gjort allt det då?
jag: hade tråkigt, va arg.
mamma: du hade inga cigg va?
jag: neej.. det också.
mamma: ja, det brukar vara lättare att få sånt gjort då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är farligt att röka

2008-04-16 @ 18:51:01
Postat av: caroline

anonym: är det? hade jag ingen aaning om

2008-04-16 @ 19:11:34
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0