TJOHO

humöret är på topp idag :D vet inte varför, men det är ju inget att störa sig på heller, ha .. ha.
vaknade vid 5 imorse av en mardröm, sen kunde jag somna om och vaknade strax efter 8.
pratade lite med mami och jag ska inte "jobba" hos farmor förän imorn så vi gjorde en annan deal, att jag städar här och håller snyggt så får jag pengar iaf. det är bra, för jag trivs med att städa, dock inte mitt eget rum.
så nu har jag bara mitt egna rum kvar att städa upp, vilket jag inte orkar just nu.
så jag ska snart ut på balkongen =) , lite färg får jag ju iaf, och massa fräknar. vet inte vad jag ska tycka om det riktigt. men imorse när jag kom ut i köket sa min lillebror faan va brun du är! haha och han som annars alltid säger
"fan va vit du är carro, det är bara för att du duchar hela jävla tiden så färgen går bort" haha skitunge.
hoppas fortfarande på att vädret håller sig såhär nu, och enligt tv & tidning så ska det ju det.
äääääääntligen vår.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg design :D

2008-04-21 @ 12:06:41
Postat av: caroline

matilda: tack :) , men jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för den ;p

2008-04-21 @ 12:44:15
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0