ahmen kul, kul.

Häromdagen var jag, mamma, faster & kusin ute och åt på norrtälje båten. Mysigt men lutande.. höhö.
Bilderna var inte attraktiva nog att visas här.

Igår var jag ju, som sagt, hos tandläkaren. Eftersom mina tänder har blivit så fint raka nu så tänkte jag att jag kanske skulle få ta bort den tidigare. men icke. Nu efter 7 månader ska det sättas in en i underkäken också.
Kul skämt, kul skämt tänkte jag. Eftersom han sa att jag inte behövde det.
men efter massa pladder om överbett, underbett och jag vet inte vad så blev det bestämt iaf.
Så den 5e september ska jag se ännu mer miffad ut! tack, tack.

Han tog även bort det som var kvar av "piggarna". med våld. Det gjorde jävulskt ont ska ni veta.
"alternativet är ju att slipa och hålla på i en halvtimme"
JA MEN DÅ VÄLJER JAG DET?! Men nej, då ska det användas en jävla tång. buhu :(
han räddade dock sig själv från käftsmällen med att säga att jag var väldigt solbränd.

Det tänkte ju jag bättra på idag, men det tyckte inte molnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0